REKLAMACIJE

Reklamacije na funkcionalnost, oštećenje u transportu i/ili prilikom montaže proizvoda

Sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda ili samom proizvodu odmah prijavite kompaniji Move telefonom ili pisanim putem. Svako oštećenje pri transportu ili prilikom montaže proizvoda isključivo naših montera kupac je dužan da prijavi odmah odnosno prije samog odlaska naših montera sa lokacije ugradnje proizvoda.  U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo kupcu na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili SMS tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavijestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 10 dana a za rješavanje reklamacije je 45 dana od trenutka prijave iste. 

Ukoliko uočite oštećenje, nemojte izvršiti plaćanje proizvoda i potpisati prijem, zamolite radnika komapnije Move da sačeka dok se izvrše provjere da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak određenih djelova proizvoda. 

Ukoliko ugrađeni proizvod nije oštećen, i svi djelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke i izvršite plaćanje robe po ispostavljenom računu.

Reklamacije koje se odnose na funkcionalnost  proizvoda kupac može dostaviti u bilo kom trenutku kompaniji Move a najkasnije u garantnom roku koji je posebno istaknut na svakom našem proizvodu a o čemu je kupac informiran prethodno. 

Rok za odgovor na reklamaciju funkcionalnosti proizvoda je 10 dana a za rješavanje reklamacije je 45 dana od trenutka prijave iste. 

MOVE d.o.o.